Politika kvalitete
Glavna djelatnost tvrtke MG MEHANIKA d.o.o. podijeljena je u dvije grupe i to:
- Održavanje i popravak teretnih motornih vozila, prikolica i poluprikolica, kombi i dostavnih vozila i specijalizirana trgovina i servis lisnatih opruga.
- Proizvodnja i popravak plovila i drugih proizvoda od staklom ojačanog poliestera i sličnih materijala.
S našim kupcima koje smatramo partnerima, želimo osigurati odnos uzajamne koristi u kojem ćemo nastojati ispuniti sve njihove zahtjeve i očekivanja.
Na osnovu vlastitih znanja i iskustava te iskustava najboljih uzora trajno ćemo poboljšavati kvalitetu i funkcionalnost naših proizvoda i usluga.
Usmjerenost na potrebe tržišta i kupaca kao i zadovoljstvo kupaca ostvarenom suradnjom su najvažnije vrijednosti prema kojima mjerimo i određujemo našu ukupnu uspješnost.
Da bismo postigli, održavali i osnaživali te vrijednosti trajno se obavezujemo:
- Kvalitetom i prepoznatljivošću činiti iskorake za zadržavanje postojećih i osvajanje novih kupaca
- Težiti postizanju i održavanju visoke razine zadovoljstva kupaca
- Njegovati i razvijati partnerske odnose s kupcima i drugim zainteresiranim stranama
- Poslovanje temeljiti na etičnosti i transparentnosti
- Trajno usklađivati djelovanje s primjenjivom zakonskom i stručnom regulativom Sagledavati, analizirati i upravljati poslovnim rizicima i nastojati u njima prepoznati prilike za nove iskorake
- Isporučiti proizvode i usluge u cijelosti sukladne ugovorenim uvjetima
- Stručno se usavršavati u svrhu praćenja novih dostignuća
- Primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom temeljenog na zahtjevima međunarodne norme ISO 9001 i težiti nadilaženju razine tih zahtjeva.
Dužnost i obveza svih zaposlenih je prihvaćanje politike kvalitete kao trajnog načela u vlastitom djelovanju.
U Drenju Brdovečkom, 25.03.2020.